-beyhanali Antibiyotik kullanan varmı ve nekadar kullandınız ben çovit geçirdim ve iltihap değerlerim ccok yuksek doktor azitro verdi 3 gün kullandım daha öncede 5 gün agumentin kullanmistim
1prensannesiiiii -beyhanali Boğaz iltihabı için kullanmıştım üç gün hemen geçti, üç günde geçmezse iğneye başlarız demisti doktorum
Esraod İdrar yolu enfeksiyonu için a grubu bi antibiyotiği bitene kadar kullandım bi problem yaşamadım 300mg’dı