Mrb arkadaşlar 37+1 haftayım. 36+6 haftamda çatı muayenesi oldum Dr bebegin başının çok yukarda olduğunu ve kanala inmediğini söyledi bol bol yürü dedi. O günden yatmadım yürüyorum ve hatta ev temizligi yaptım dün. Asıl sorunum Şu ki bebek kıpırdamıyor dünden. Sanki hiç hamile değilmişim gibi fantastik bir enerji geldi bana. Ağrı sancı nişan hiç bir şey yok.. Korkuyorum bebeğe bişey olmuşmu diye 😕