sayre kışın çamaşır olayı bizde tam bi işkenceydi, evim yerden ısıtma petek falan yok dolayısıyla peteklerin üzerine veya yakınına serip kurutamıyordum. Çamaşırlığa assam kotlar ve kalın üstler üç gün kurumuyordu eşime kıyafet yetiştiremiyordum. Yıkanmadı mı, hala kurumadı mı gibi diyaloglar sürekli evin içinde 😅 tozu pisi de cabası. İkna edip yaz sonu kurutma makinesi aldırdım sonunda, kışa girmeden alalım aynı şeylerle uğraşmayalım bak bebek te gelecek çamaşır yükümüz katlanacak diye diye sonunda 😂 lüks değil ihtiyaç resmen bugünün şartlarında, hele ki çalışan kadınlar için. Eşim de diyor şimdiye kadar aldığımız en mantıklı şey keşke daha önce alsaymışız diye 😅