Ceyo93 bende de az sancı çıkıyor 40 ta bazen 50 de Altan bakıldı açılmam yok ama çok korkuyorum sancimin olduğunu hissediyorum bebek kendini sağda bir anda topluyor taş gibi oluyor orası ağrı giriyor belime rahmime saniyelik erken doğum riskim var ne yapamam lazım bilmiyorum daha çok küçük 32 haftayim