91mer Yarenn92 ya bana dr ilaç vermedi dahiliyeye bile yönlendirme sadece diyet yap dedi oysa kılom 70 boyum 175 hani kılo kaynaklı degil anlamadım Sonra araştırdım gün kurusunu kaynat iç diyorlar cok faydaylıkmış burada okudum
Yarenn92 Dlk5394 değerlerim düşmeseydi erken doğum olacaktı doktor ilaç verdi onu kullanıyorum daha 1 ayım var doğum için bebeğe ilaçların zararı yok dedi
Dlk5394 91mer değerler sizinkiyle aynı sayılır Hiçbir kaşıntı sıkıntı olmadı bende . Sadece değerler artıyor Erken doğum mu gerçekleşiyor düşmeyince ? Ve nasıl bir tedavi uygulanıyor?
Yarenn92 91mer ben enginar tüketmiştim kavanozda konserve olarak almıştım çok faydasını gördüm haftada 2 sefer yemiştim marketlerde satılıyor onu alabilirsin birde ıspanak ye bol bol ben bunları tükettim ilaçla birlikte 1 hafta sonra düşmeye başlamıştı değerlerim bol bol su iç inşallah en Kısa sürede seninde normale döner 🌸
Yarenn92 91mer benim gittiğim doktor çok ilgiliydi sen sormadan herşeyi kendi anlattı böyle böyle yap diye gastoenteroloji bölümü bakıyor böyle şeylere bir görün istiyorsan çünkü yüksek değer bebek için riskliymiş benim 24 haftada başlamıştı şu an 34 haftalığım ilaçlar olmadaydı erken doğacaktı bebeğim
91mer Yarenn92 bol su içtiğim halde böyle çıktı :( 1 hafta önce cok güzelde değerim normaldi ama 1 hafta sonra basım bu kadar yukseldi bilmiyorum İlaçla vermedi dr
91mer Yarenn92 sadece diyet yap saat 4 den sonra yeme dedi . Bulunduğum yerde bu kadar geniş yelpaze poli uok malesef
Btl7 91mer değeriniz kaç ? Bnm de ast 33 alt 65 çıktı doktor bir süre ilaçları kes ( vitaminleri )sonra yine kan tahlili yapalım dedi o kadar bende bilemedim
91mer Btl7 alt 102 Ast 54 Cokk yğksek özellikle alt cok yüksek Sadece diyet yap 4 den sonra yeme dedi 1 jafta sonra gel dedi Bakalım inşallah düşer Birde gün kurusunu suyla kaynatıp içmek iyi geliyormuş onu denedim bakalım şifa olur inşallah