Merhaba arkadaşlar 19 haftalık hamileyim 23de rapor almak istiyorum ama resmi rapor süreci en erken 32. Haftada veriyorlar isim masa başı adı altında her iş bana bakiyor merdiven var birde o çok zorluyor hamile olduğumu söylediğimde işimi hafifletmediler temizlik yemek muhasebe bölümü bana ait hala ve 10 saat çalışıyorum mecbur olmasam çoktan çıkmıştım neyse sorum şu daha erken rapor alan oldu mu ne diye rapor aldınız yardımcı olur musunuz🙏🙏 Kocaeli’nde yaşıyorum