Prensesannesiiiiiiiiii Göğüs ucu kremi çok lazım mı hanımlar Lazımsada hangi marka almalıyım fikir verir misiniz ?
EmineDefneGokce Prensesannesiiiiiiiiii kesinlikle ilk alınması gereken Mustela aldım Lansinoh ilk gebeliğimde fayda etmemişti
Seherselim Prensesannesiiiiiiiiii kullanmadım benim de ilk hamileliğim ama garmastan ı kuzenim tavsiye etti hemşire kendisi çok memnun kaldığını söyledi.
berceste5155 Prensesannesiiiiiiiiii ben kantaron yağı kullandım krem yerine onu da tercih edebilirsiniz
Guzelanne56 Prensesannesiiiiiiiiii ilk önce alınması gereken şey o valla göğüs ucu hemen yara oluyor bıde sağmak zorunda kalırsan daha kötü oluyor süt bırıkınce de bırden cekılınce acıyor göğüs ucu kremı yara olmayı önlüyor
ada22 EmineDefneGokce doğumdan önce de kullanın diyorlar, siz kullandınız mı? Ne zaman başlamak lazım?
Prensesannesiiiiiiiiii Uges2015 Göğüs ucu yaralarını önlüyor ama herkeste oluyor mu o yaralar o yüzden kararsız kaldım bende
Serosal746 Prensesannesiiiiiiiiii evvahe doğal sayfasından içerisinde herhangi bi kimyasal olmayan bir göğüs ucu kremi almana tavsiye ederim çünkü en nihayetinde onu göğsü emecek olan bi yavrun var 🥰 diğerlerinin içeriği belli biyolog bi annenin sayfasında okumuştum
Merveofs Prensesannesiiiiiiiiii değişiyor kuzum aslında. Ablam çok kötü olmuştu 15 gün falan çekti yani acısından neredeyse sütten alacaktı bebeği sonra geçti neyseki. Benim ebem de 10-15 gün çekersin yaraları demişti ama dediğim gibi 2-3 gün sürdü sadece
EmineDefneGokce ada22 doğumdan önce kullanmadım ilk kızımda Ama başlanabilir tabi daha iyi olur Bu gebeliğimde başlarım bende
550637 Benim lansinoh aldım ama ayvanın tam mevsimiyken çekirdeklerini suya koyun hanımlar 😇 jel haline geliyor ve göğüs ucu için kullanılıyor. Dolaba koyarsanız 3 ay kullanabilirsiniz 🌹 hem doğal bir yöntem 🤭
Prensesannesiiiiiiiiii 550637 Aaa bak bunu duyduğum iyi oldu dolaptaki ayvaların çekirdeklerini atmayayım lazım olur 🤭
asuyalin Prensesannesiiiiiiiiii lansinoh almıştım oğlum memeyi düzgün tuttuğu için hiç yara olmadı. Acıdığı zamanlar tabi oldu ama dayanılmayacak gibi değil.
Prensesannesiiiiiiiiii asuyalin Hmmm dediğiniz gibi belki hiç olmaz doğumdan sonra duruma göre alabilirim belki