queenmerve Arkadaşlar hamilelikte 4. Ayıma girdim dişlerimden çok sıkıntı çekiyorum. Benim gibi hamileyken dişinden sorun yaşayıp diş çekimi, kanal tedavisi vs yaptıran var mı? Bebeğime bir sıkıntı oluşturur mu?