O yönden bahsetmemiştim zaten yani ilk doğumumda o hastanede oldu hastane çalışanlarının ılgı alakasını bılıyorum artık ama baska bır hastanede doktoru hemsırelerı dıger çalışanları hastane ımkanlarını hızmetını vs. Hepsını analız edemem cunku sadece doktoru ıyı olupda dıger kalan etkenlerin kötü olduğu yakın çevremden çok duydum