Svgyldz sanmiyorum ki bu soruya yooo benim aklima hic kotu bir seyler gelmiyor diyen ciksin 😅
2 kayip yasadim 3. Ye hamile kalmadan psikolojik destek aldim, ona ragmen ne kadar kendimi rahatlatmaya calissam da gunluk dozumu aliyorum her gun olumsuz dusuncelerden 🙄 ama surekli kendimi telkin ediyorum her sey yolunda bebegim saglikla buyuyor vs diye. Size tavsiyem her gun uyandiginiz ilk an bebeginizin iyi oldugunu saglikli oldugunu dusunup kendi kendinize sesli bir sekilde soylemeniz bir sure sonra rahatlatiyor inanin 😌 ve bebeginizle surekli konusun lutfen, bu stresin onunla ilgili olmadigini soyleyin surekli. Olumlama candir 😅 Duanizi da edip yatin geceleri, sonrasi Allah’a emanet artik, yiyecegi ekmek varsa ne sartlarda yasayip doguyor bebekler boyle dusunup icinizi ferahlatin. İnanin sizinle kalacagina.. Bir de psikolojik olarak ise yarayacagini dusundugum icin mi yoksa gercekten ise yariyor mu bilmem ama kehribar kullanmanizi oneririm. Ben kehribar kolye kullanmaya basladigimdan beri geceleri uyuyabilir oldum ve kabuslardan uzaklastim gercekten.