DamlaDemir91 merhabalar annecikler.11+6 dayız ve ikili taramayı yaptırma vaktimiz geldi.sizler nereye yaptırdınız ? sağlık ocakları veya devlet hastaneleri yapıyor mu ?
1erkekkannesiiii DamlaDemir91 muayeneye gittiğim doktor kendisi yaptı ama devlette de olur. Sağlık Ocağı yapmıyor