Balkizin_annesi23 1.aydan itibaren çok yoğun yaşadım hiç bişi yiyemiyordum kokulardan aşırı midem bulanıyordu. Normalde yediğim şeyler bile mide bulandırıcı geliyordu yiyemediğim içinde güçten düşmüştüm artık. Sonra doktorum prilam verdi bulantı için o bulantılarımı en azından hafifletti bişiler yiyebilir oldum.5.ayıma kadar felan ilaç kullandım ve iyi geldim sonrasında bıraktım ilacı