Ben beşik aldım ama çok pişman oldum. Şuan aklım olsaydı Montessori yakalardan alırdım. Çünkü bebeğim ayaklandığımda beşiğinden tepe taklak düştü. Bende beşiği iki ye ayırdım beşik kısmını yere katıp kenarını çıkardım şimdi girip girip çıkıyor kendisi