Ben çocuk gelişimi okudum. Bunların derslerini aldım. Allah bizi öyle güzel yaratmışki herşeyi anne yapıyor. Özel hastanedeki doktorlarım bir artısı yok. Asla o kdr paraları onlara yedirmicem. Onlar bizim endişemizden istifade edip bu kdr zam yapıyolar yazık günah. Bi arkadaşım ilk çocuğunu lüks hastanede doğum yapmıştı ikinciyi devlette yaptı ve dediği hiç bişey yapmyolar özellerde heryer aynı