Nazlicangrhn-3009 tubiii11 yoktur kuzum bu haftalarda bi olup bir olmaması normal günü gününü tutmuyor ben sabahları bulantım olmadığında seviniyordum akşamları başlıyordu 🙈
edosvebebisi tubiii11 çok bulantın oluyorsa bulantın olduğu zaman yarım bardak sade soda iç geçiriyor
Aysenur222 tubiii11 7+5 ben kız ne güzel işte benim hiç olmadı cok az oldu inşallah böle gider hergüj kussan mafolursun
bilghrz benımde aniden 10. haftada gecmisti hemen doktora gittim com sukur bı sıkıntı yoktu 🙏 içini ferah tut canımmm bisey yoktur
tubiii11 bilghrz edosvebebisi Aşırı bi migde bulantım yoktu aslında genelde sabahları oluyordu cumartesi günü kalp atışını duydum zaten ama korktum yine de
tubiii11 Aysenur222 belirtilerin azalması sıkıntı gibi şeyler okudum ondan kaynaklı. Sağlıcakla kucağımıza alırız inşAllah🙏❤️
Aysenur222 tubiii11 ne alaka çok yanlış bir şey okumuşun belirtiler bi kaybolur bi gelir benimde kasık agrısı kayboldu bir hafta sonra tekrar geldi mesala
Kubra_haciomer Pemberuya bende 6 haftalık oldum, mide bulantısı gitti. Sizin devamında nasıl olmuştu?
Aysnrbtnn tubiii11 yok canım benimde aynıydı iki gün iyiydim iki gün kötü cok azalmıştı şuan 8+4 başladı tekrar 😔