Kızlar 18 kasımda çatlatma iğnesi oldum. Bazısı iğneden 72 saat sonrasından itibaren sayıp 14. Gün kan verin diyor, bazısı iğnenin olduğu günden itibaren sayın diyor. Sizce ne zaman kan vermeliyim birkaç belirtim var ama negatif çıkcak diye korktuğumdan acele etmek istemiyorum 🥲