Merhaba çalışan anneler ben doğum iznine ayrılacağım yarın benim doktor kontrolüm var şimdi 30 haftalığız 11 aralıkta 32 hafta olacağız
Burada okuduğum kadarıyla 32+0 olur olmaz rapor almak gerekiyormuş 32+1 bile olsa kabul edilmiyor alamazsın beklemek zorunda kalırsın felan diyenler olmuştu 11 Aralık Pazar gününe denk geliyor
Şimdi ben yarın doktoruma soracağım ama merak ettiğim için size de sormak istedim şimdi ben yarın doktor kontrolüne gittiğimde izne çıkacağım günü ayarlayacağız bana raporu yarın yazar mı yoksa 32. Haftada tekrar gidip yazdırmam mı gerekiyor bir de pazara denk geliyor nasıl oluyor bilgisi olan yazabilir mi