Ya ben Sakaryadayım Düzce depremi olduğu gece biz de çok hissettik ve ben çok aşırı korktum (17+0 olduk o gece). İlk gebeliğim kendime geldikten sonra sancım oldu biraz ama daha sonra geçti. Sonrasında bende de sağ tarafta sertleşme gibi oldu elimle dokunabiliyordum dokunduktan sonra kayboluyordu veya tam orta kısımda yine o şekilde oluyordu hatta eşime de gösterdim dışarıdan çok hafif belli oluyordu şişlik ama dokunulunca hissediliyordu. Pazartesi kontrole gittim çok şükür bebekte sıkıntı yok doktorda rahimdir o dedi acaba bebek toplanması mıydı
Böyle olunca o kadar korktuğum içinde çok üzüldüm kim bilir bebeğe neler yaşattım diye 😔