alyakaram Bat tarihi 5 Aralık idrarım çok koyu ve akıntım var bende test yaptım böyle çıktı ilk 5 dakikada koruma çizgisi mi bu ne
gecekusuanne alyakaram o zaman hamilesin canimmm 🥰 benimde 1 hafta kala ogrenmistim ilk oglumu ayni bu sekilde 😂
Eren_umay2 alyakaram bence beklemeyin sağlık ocağında yaptıracaksanız yarına yaparlar hastaneyse bi randevu alırsınız en azından ona göre ilaçlar vitaminler yazar doktorunuz🥰
Eren_umay2 alyakaram hayırlı haberlerini bekliyoruz inşallah hakkınızda en hayırlısı neyse o olsun🙏🥰 haberdar edin bizleride🙈
melikeyldz_05 alyakaram Adetiniz geçti mi Yoksa erken mi öğrendiniz o zaman Beta değeriniz düşük olabilir bende Adetten 7 gün önce 14 ile öğrendim iki gün arayla kan verdm yükselmesini bekliyorum
alyakaram melikeyldz_05 5 aralıkta adet tarihim iki gün önce yaptım ilk başta çıkmamıştı sonradan atmaya gidecekken hafif kırmızı çizgi gördüm koruma çizgisidir diyen oldu o yüzden sabah tekrar yaptm iki dakikada tekrar kırmızı çizgi daha belirgin