Kızlar merhaba 6+5 haftalığım dün gece bir sancı ile uyandım başım da dönüyordu ani kalkmamın sebebi diye düşünüyorum ama sancı sonrası ishal oldum suan kasıgıma dokununca acı hissediyorum bir sıkıntı mı var sizce doktora gorünmeli miyim suan ishalim veya sancım yok ishal olana kadar bir sancım oldu gecti sonra