Merhaba kızlar, ben 16+2 haftalık hamileyim ve ikiz bebiş bekliyorum. Doktorla randevuma 1 hafta var iyi hissediyorum ama 3-4 gündür sarı affedersiniz sümük gibi aynı ovulasyonda olduğu gibi koyu akıntı geliyor sizdede oldu mu, normal mi acaba bu durum endişelenmeli miyim..