Meryem1710 Bebeğim 15 günlük emziriyom sağiyorum bazen ama sol göğsümde aşırı kaşıntı var ne iyi gelir neden olur acaba
beyzagl44 Meryem1710 sütünüz artiyor gögüs genisliyor ilk günler kaşıntı ve sıcaklık oluyor. Normal merak etmeyin. belki fazla sütte kaliyor daha iyi sağın.