Canselsngl Hareket şimdiye kadar hiç hissetmedim ama bu zamanda hissetmen lazım diyip korkuttular beni 13 aralıkta randevum var daha erken gitmeli miyim korkacak bişey var mı sizce
Deletedmom_37 Canselsngl korkulacak bişey yok herkes aynı zamanda hissetmiyor sonuçta 😊 benimde 22 haftalık yeni yeni hissetmeye başladım endişe etmeyin içiniz rahat olsun 🫶
Tubatgn Canselsngl Çok normal canım herkes erken hissetmeye bilir. İlk gebelik ise 20-22ye kadar normal 💙
inci_tanesi Canselsngl Ah bu insanlar ve abartılari 17 haftalık gittiğimde bile az az hissedersin demişti doktor oda ikinci gebeliğin olduğu için ilk ise zaten 20 22 haftalık ancak
Canselsngl Deletedmom_37 insanı korkutuyorlar vallahi çok sağol canım Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏻🤗
Canselsngl Tubatgn 13 aralık randevum var zaten her diyilene kulak asmamak lazım aslında ama yinede korkuyor insan🥹