melikeyldz_05 garanti olur derseniz biraz daha bekleyin. Bende o dönem gitmiştim dr iyice bi netleştirelim 10 gün sonra gel demişti görmüştü keseyi ama net bişey diyemedig için aklınızda soru işaretleri kalmasın derim. Ama alttan muane ederse daha iyi sonuc alır