Edacecelebi 31 haftalık hamileyim çok kötü gribim kafamı kaldıramıyorum hastaneye gitmelimiyim serum takılmasının bebeğime bi zararı olur mu
Yeniiannecikk Edacecelebi yani gidin bence hamilesiniz ilaç veremiyorlar ama bu kadar kotuyseniz doktorunuz bişey önerir geçmiş olsun 🥺🤲🏻 hamilelerde.bitki çayı bile dıkıntı o yüzden doktorunux ne onerirse dinleyin çok çok geçmiş olsun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Fatmaztrk Edacecelebi kesinlikle gidin zaten hamilelere uygun serum yapılıyor. Bende aynı haftada ağır bir grip geçirdim serumla biraz toparlanabildim. Ama tavsiyem kendi doktorunuzun gözetiminde olun ben devlet Hastanesi’ne gittim az daha yatırıp acil sezeryana alacaklardı 🙄
Edacecelebi Fatmaztrk bende gittim serum verdiler parolun serumunu sadece o verilebiliyomuş biraz toparlamıştım ama etkisi geçtiği için sanırım tekrar kötüleşiyorum cevap yazdığınız İçin teşekkür ederim 🌸