Nisa04 aaysegull12 her kanamaniz olduğunda ilk üç gün içerisinde iğneyi vurmanız gerek. 28 haftada da bı defa yapiyorlar
Nisa04 91mer evet bizdede uyuşmazlık var.daha bebek yeniyken koyu kahve lekelenme oldu doktor dedi ik üç gün içersinde yap iğneyi.sonra 14 haftalıkken de kanama oldu o zamanda yaptım.simdi de 27 haftayiz 28 de yapacam.
aaysegull12 91mer 6. Haftadan sonra bir kanamam oldu fakat dr öyle bir şey demedi tedirgin oldum şuan 16 haftalık
91mer Nisa04 kalp atışını duymadın mı yaptı dr ? Dr bana demiştik önde kalp atışı duyulmayı cubku kalp arısı olmasan kan uyuşmazlığı yüzünden lekelenmeee olmaz demişti
Ezonunannesi16 kanamalar kişiden kişiye değişebilir bende kanama olmadı 28. haftamda ignemi vuruldum sadece
91mer aaysegull12 kalp atışı yoksa bebeğin ipne vurmuyorlar cunku kalp atışı oldugunda kan uyuşmazlığı sorun olur dedi dr bana
91mer aaysegull12 o zaman kalp atışı yok olduğundan vurmadı işye ama suan 16 haftalıksınız ve kanama uoksa sorun yokk 28 haftayı bekleyeceksiniz 🌺🌺