Serapsngn-56 Regl im 4 gün gecikti kan verdim sonucu 0.34 çıktı anlamadım ilk defa böyle bişey yaşadım
melikeyldz_05 Serapsngn-56 Gebelik gözükmüyor canım 0 ile 5 arası gebelik yok demek. İstersen biraz daha bekle kan ver yine
arirangg Serapsngn-56 Bu değer negatif canım. Muhtemelen bir sebeple adetin gecikti. Eğer adet olmazsan 1 hafta sonra yine kan ver. Yine hamile değilsen kadın doğuma gidersin. Epey gecikmiş oluyor
Esra06e Geç döllenme olabilr benim adetim 2 gün geçmişti kan verdim 0.2 çıktı 8.gun evde test yaptm silik çizgi gördüm 11 gün kan verdim 86.65 çıktı acele etme bekle biraz bence