Bende 2 kayıp yaşadım arkadaşlar ikisindede hem aspirin hem oksapar kullanmama rağmen. 2. De de crp yüksekti, yani bi sürü genetik test ve doktor görüşmelerim sonucu anladığım ömrü varsa yaşıyor yoksa hepsi bahane crp yüksekliği ya da pıhtılaşma ikinci faktörler ilki bebeğin sağlıksız olması maalesef. Bebek sağlıksızsa, genetik bi bozukluk varsa vucut onu atmak istiyor. İğne kullandım düşük yapmam çok yanlış bi algı, bebeğimizin sağlıklı olmasını dileyelim hep.