Kızlar sol yumurtalığımda hafif bir ağrı ve basınç hissediyorum sanki fazlalık bişe var. Korkuyorum açıkçası bulunduğum yer hastaneye gitmeme pek elverişli değil eşimde evde yok görevde. Başına böyle bişe gelen varmı ne olur yazın?? Kist filanmı vardır benim ilk defa başıma geliyo yumurtalığıma bişe olmuşmudur??