Kapı süsünü ben de kendim yaptım. Instagramda Baş lazer kesim diye bir sayfa var oradan kasnak ve ip sipariş verdim, videolardan bakarak yaptım. Daha önce arkadaşıma da aynı sayfadan sipariş verip yapmıştım. Onun dışında ikramlık isimli çikolata yaptırdım. Hediyelik kolonya yaptım, kapıya da bir tül alıp süslemeyi düşünüyorum