srnglcskn Burcu1997 ben sağlık ocağında yaptırıp sonucunu doktoruma göstermiştim isterseniz öyle yapın
Morviceyysss @Burcu1997 İlk oğluma yaptırdım, ikinci doğumuma yaptırmadım, şuan üçüncü gebeliğim buna da yaptırmadım. Fiyatları uygun diye biliyorum.
AhseninAnnesii Burcu1997 evet bende sasirmistim. Medipolde o kadar uygun olmasina. Sigortaliya 130du bu arada
Hazalaskin Burcu1997 canım ben yaptırdım ve iyiki yaptırdım şekerim çıkmıştı çok şükür sorunsuz doğum yaptım muayene ücreti ödemiştim sadece başka ücret ödememiştim 🤷🏻♀️