Kizlar selammm. Hastaneden yaziyorum. Bugun 38+3 olmuştum.
Her gun anneme giderdim yalnız kalmamak için, bugun yani dün:) dedim ki son kez evi temizliyim, dusa falan giriyim. Kizlar temizlik yaptın, aksam 7 gibi dusa girdim, ciktim. 5 kisilik bir arkadas grubumuz var onlari görüntülü aradim, gülüyoruz eğleniyoruz vs. Şöyle bir uzandım, belki komik gelicek size ama karnımdan çıt ya da tak diye bir ses geldi, biraz ağrım oldu, regl olur gibi. Kizlar dedim ben iyi değilim, kapattim telefonu.
Ayağa kalktım lavaboya gitmek için bir akıntı hissettim, kan olduğunu hissettim o an. Çamaşırıma baktığımda kan vardı. Annemi aradım nisanim geldi sakin olun ve bize gelin diye. Eşim isteydi onu aradim sakince. Klozete oturdum ve görüntülü konuştuğum arkadaşlara tekrar görüntülü baglandim :)) karşılarında hazırlandım bana güç verin diye, konustuk biraz. O sirada komşuma da mesaj atmıştım. Annenler direkt hastaneye gelsin biz seni götürelim dediler, Allah razı olsun getirdiler. O sirada sancim yoktu. Hastanede kayit açarken sancim başladı. Ben kendi isteğimle sezaryen düşünüyordum. O sirada düzenli olarak ben normal doguramam diye bagiriyormusum:) kan alındı, beni odaya aldılar ve sancılar siklasmaya başladı. Kizlar en son odada sancılarım 5 dakikada 1 olmaya başladı ve sadece normal doguramam diye ağlıyordum oysaki bütün sancıyı çekmiştim zaten:)
Geldiler hemşireler hadi gidiyoruz diye. Dualarla indim asagiya. Panik atağım var diye genel anestezi istedim ama malesef kısa zaman önce yemek yediğim için spinal yapıldı. Sakinleştirici vuruldu. Uyur gibiydim. Gözümü açtım kara saçlı beyaz yüzlü bir minik erkek ağlıyor benim mi dedim iyi mi dedim, resmen aldığım cevaplar tatmin etmiyordu. Dikise devam edildi ve ameliyathaneden ciktim. Herkes kapidaydi duygulandım ve yine ayni soruyu sordum. iyi Mi? Herkes biseyler söylüyor siz sadece onu düşünüyorsunuz. Odaya geldim 10 dk sonra Aybarsim geldi. Ağlıyordu. Kizlar yemin ederim hemşire yüzünü yüzüme değdirdigi anda sustu. Emzirmeye calisiyorum. Dikiş ağrım cok yok sukur. Sut de az da olsa geliyor sukur. He bir de 4 5 saat önce bir konuya popomda baskı var yazmıştım:)) doğum belirtisiymis. Cok sukur bu hikayeyi yazdıran Rabbıme. Hepinize dua ettim kizlar. Normal doğum sancısını da sezaryen acısını da çekmiş oldum. Korkulacak hic bir sey yoook. Ben çektiysem Herkes yapar. Allahim hepinize hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin, bize musade diyerek happy kidse geçiş yapiyoruz. Sizi seviyorum.. hic korkmayın çünkü Asla korkulacak bir şey değil :) hayatinizin en güzel dönüm noktası..