Clkmaide bende dün muayene oldum çatım çok dardı muayenede ağladım kimseyi korkutmak istemem ama böyle oldu ve bebeğim iri bir bebekmiş riske atmayalım dedi o yüzden onun sağlığı için sezeryanı kabul ettim. İnsanları iki çeşit doğumdanda korkutuyorlar buna gerek yok. Bebeğe göre hareket etmekte fayda var