Dün yazmistim buraya bugün sabah sezeryan olacagim diye. Yazmak Anca nasip oldu. Normalde çok korkan ve evham yapan bı insanimdir ama beklediğimden de iyi geçti. Sabah 7.30 da hastaneye giriş yaptık yatış işlemleri vs derken saat oldu. 8.00 En son evrak imzalaticaz diye beni doğumhane kısmına aldılar ordan sonrası çok çabuk ilerleri ben bile şok oldum kendimi 15 dk içinde amelyathane masasında buldum. Spinal Sezeryan iğnesi gerçekten sinek ısırığı gibi hiç bişey hissetmiyosunuz aynı zamanda sonda takma işlemi de öyle ağrı acı sıfır. Zaten 5 dk içinde uyusuyo vücut. Sadece bende bebek çıktıktan sonra bı mide bulantısı oldu onuda istifra ettim o şekilde çıkardımm spinal sezeryanda bel bas agrisi çok olur diyolar benim aksine spinalden dolayı omuz agrim birazcık fazla oda zaten ilaçlarla bı şekilde gideriliyo. Ameliyattan sonra uyuşukluk 4 saat içinde geçti ve ilk idrarimla gazımıda yine beklediğimden çabuk çıkardım. Bı kere çıkınca zaten gerisi geliyo 😀 sabahtan beri kaçıncı WC ye çıkışım sayısını unuttum 😀😁 ilk kalkis falan da sorunsuz geçti gayet rahat kalkıp yürüdüm. Aklıniza takılan bişi olursa sorabilirsiniz 😇