almilakusunannesi Herkese merhabalar İlk sancılarınız ne zaman başladı? 36+5 olduk ama bende hala tık yok🤔 bir de hamilelik diyabetim var 38+2’de en geç doğum yapacağım, normal doğum çook olsun istiyorum ama hala sancım olmadığı için içimde bir korku var
NurrrH almilakusunannesi ilk gebelikte sancı vs yoktu bir anda suyum gelmişti 37+6da. Bu gebeliğimde de sürekli sancı var ama gelen giden yok.
ZelihaaK almilakusunannesi 39+0 bugüne kadar hiç sancı vs hissetmedim nst de falan da hiç çıkmadı ama bugün kontrolde yaklaşık 45 50 dk bağlı kaldım nstde düzenli aralıklarla sancım çıktı ama açıklığım yoktu suyum azaldığı için sezeryana alacaklardı sonra başka bir doktor son haftada azalması normal deyip eve gönderdi ara ara hissediyorum sancıyı ama su veya nişan gelmedi henüz
Sevim166 almilakusunannesi her zaman sancı olmuyo canım bende az bişey su geldi ben önlem amaçlı doktora gittigimde çatı muanesinde 3 cm açıklık çıktı gram sancım yoktu akşam akşam acil sezeryana alınmıştım o yüzden bi tek sancıya bakma 🥰
almilakusunannesi Mehtapca06 3 günde nir NST’ye giriyorum doktor güzel diyip yolluyor sancım 20-30 arası çıkıyor ama bende hiç bişey hissetmiyorum😂 hissetmem için kaç olması lazım onu da bilmiyorum orası ayrı dert🙈
almilakusunannesi ZelihaaK sağlıkla alırsın inşallaah kucağınaa🥹 ahh ben bekleyemeyeceğim o zamanlara kadar😓
Mehtapca06 almilakusunannesi benim düzenli en zirvede oluyordu ama ben hissetmiyordum Nisan geliyor dogumdan once benim ordan sonra film kopuyor😂
ZelihaaK almilakusunannesi inşallah sende sağlıkla alırsın kucağına beklemek de zor valla öyle deme nasıl gelecek ne zaman gelecek korkusu falan bugün ucundan döndük sezeryan doğumun hayırlısı nasılsa öyle gelsinler inşallah 🙏🤲
Edabebek Bende şuan itibari ile 39+2 oldum bende iki gündür hafif sancılar var ama şu gelmesi yada Nisan henüz yok sancilarda uzun aralıklarla hafif sancılar beklemedeyiz bakalim
almilakusunannesi Mehtapca06 o sıralama değişebiliyormuş. Bazen ilk nişan bazen de ilk su gelebiliyormuş 🤔