Bo25 Kızlar yüzüm çok kötü oldu pütürlü pütürlü kırmızı kırmızı hep ya napicam ben hep böyle mi olucak..bide yüzüm böyle oldu diye erkek diyorlar😂
Aysehatun Bo25 benimde hamileliğimin başından beri artan sivilcelerim var kucuk kucuk isilik gibi kirmizi var sivilce gibide var 😥 cildiyeye gittim hic bisey kullanamayiz gebelikte dedi cunku sivilce ilaclarinin hepsi sute gecebiliyormus o yuzden hic bisey vermedi doktor dogumdan sonra gecmez ise gel dedi tekrar, suan 37+2 haftalik hamileyim insallah dogumdan sonra gecer ama benim kizim olucak 💗
Neroizm Bo25 ilk belirtim sivilceydi, sabunlar, jeller, kremler ne olursa denedim ama gecmiyor. Benimkiler baya iltihapli akne hem de. En son utalk ilacli pudra kullanmaya basladim kurutsun diye az da olsa azaltti ama gecmiyor. Kismet dogumdan sonraya.
Chnurgl Aysehatun benimde kızım olucak inşallah bende sivilce gibi kırmızı kırmızı ya kız annenin güzelliğini alıyomuş😊
Aasslliik Benimde ilk zamanlarda sivilcelerim çoğalmıştı orta donemde geçti ama suan son ayındayım sürekli 1-2 de olsa sivilcem oluyor benimde oğlum olacak sudocrem sürüyorum ben sivilcelerime zaten bebekler icin pişik kremi bi zararı olmaz çoğu bloggerlarda sivilce icin kullanıyor bunu
Yeniievli bende bazen beliriyor.sivilce gibi değilde alnımda alerji gibi. dultan sonra. gül suyu sürüyprum iyi geliyo.bi de fondoten pudra falan kullanmıyorum.
Aysehatun Bo25 anladim canim ins gecer hepimizinki dedigim gibi benim hamileligin basindan beri var ve suan sonundayim hamileligin