Kızlar elma sirkesi 1 yemek kaşığı içtim hastayım boğazım iyileşsin dedim, sizce zararı olur mu? İnrernwtte pastörize olmayanlar zararlı diyor ama ben marketten aldığım sirkeyi içtim o da 1 yemek kaşığı korktum baya benim gibi içen var mı hiç gebeyken😓