Xsare Apandis şüphesiyle kan idrar ve ultrason yaptırdım kanda crp 11 çıkmış ultrason temiz çıktı korkuyorum varmı başına gelen crp 11 çokmu yüksek
benkosarim Xsare bu chrp ne acaba ben geçen hafta tahlil verdim ben de 27 çıktı ama bilmiyorum kötü bir şey mi diye tekrar kontrol için gidemedim yarın göstereceğim sonucumu
Xsare benkosarim crp kandaki enfeksiyonu gösteriyor normal değer 0-5 arası olması gerekiyor doktorum kanında enfeksiyon var dedi tekrar gidicem yarın
Fundanr benkosarim Baya yüksek çıkmış kandaki enfeksiyon demek benim de 18 çıktı doktorum hemen antibiyotik tedavisine başladı
Xsare benkosarim ben apandis şüphesiyle gittiğim için test yaptılar ultrason temiz çıkınca acilden doktor tahlillerinde de bisey yok dedi ama bugün kendi doktoruma gidince kanında enfeksiyon var dedi öyle öğrendim
Hnd3535 benkosarim sizin yüksek çıkmış bi an önce doktora gösterseniz iyi olur bide idrar kültürü verin isterseniz
Xsare Fundanr 11 işte benim de yarın serum takacak ama antibiyotikle ilgili bişey demedi bende apandistten korkuyorum ultrason temiz çıktı acil doktoru apandiste benzemiyor dedi enfeksiyon dan bahsetmedi kendi doktorumdan öğrendim
Hnd3535 Xsare belki idrar yollarınız veya böbrekleriniz ağrıyordur size apandisit gibi gelmiş olabilir Crp o yüzden yüksek çıkmıştır
benkosarim Hnd3535 yarın gidicem bebeğim yeni doğdu biraz sağlık problemleri vardı da onunla ilgilenmekten kendime vakit kalmadı
Xsare Hnd3535 idrar yolları temiz çıktıda bilmiyorum gerçi ultrason da temiz dedi doktor ama apandist zor anlaşılan bisey hamilelikte inşallah onunla alakalı değildir 🤲🏻
Hnd3535 Xsare inşallah degildir kötü şeyler düşünmeyin diyeceğim ama elde degil biliyorum Çok geçmiş olsun