Beettuull 4 kiloya kadar yolu var daha fazla olup gene normal doğuran da var birebir doğru değil yaptıkları ölçüm az önce başka bir kiloyla alakalı posta yazdım dün randevum da 3350 çıktı bebeğim bugün başka doktorda 3260 yarım saat sonra acilde tekrar bakıldı ve 3400 çıktı orada ne kadar fark var arada hangisi doğru bilmiyorum ama bana göre doğduğu zaman tartıdaki kilosu doğru bu sadece tahmin çünkü hacim kilo vb tartı kullanmadan net söylenebilecek şeyler değil yakın söylüyorlar ama asla net olduğunu düşünmüyorum