Seyert benımde otuzlu haftalarda adet sancısı gibi başladı tesadüfen kontrolde öğrendim nst ye bağlandığım da altmıslarda falan duzenlı sancılarım çıktı yatışım yapıldı hemen ciğer geliştirici serum falan atlattım suanda hap kullanıyorum halada çıkıyo nst de sancılarım