Neslhnnn kızlar 35 haftalık hamileyim bebeğimin kilosu 2kilo 300 gram sizce normal mi sizin bebeginizin kilosu nedir
Rafaelli Neslhnnn 33haftamda 2kılo400du, bu haftasonu randevum var 35+1haftamdayım bakalım kaç olmuş, sızde endışelenmeyın bence iyi, doktor bana 1hafta onden gıdıyor dedı bence o yuzden fazladır yanı
Alparslaninanneesii Neslhnnn canım kiloyla kuvözün ilgisi yok misal kuzenimin eşi 3200 falan doğurdu bebeği kuvöze girdi 38+4 de doğurmasına rağmen, ben 2930 kg doğurdum 37+3 de bebeğim kuvöze girmedi
Elf96 enesayazmoom inşaallah alır sağlıkla doğsun miniğiniz. 🤲🏼🤲🏼 konuyla alakası yok ama yanıtlamak isterseniz eğer Sezeryan sanırım belli olduğuna göre 37. Hafta mi oluyor bende 35+4 üm ve Sezeryan ihtimalim yüksek görünüyor ama hiçte bilgim yok açıkçası
Neslhnnn acaba doğum kaç kiloyla olursa kuveze girmez benimde 38 haftada olucak bebeğin Kilo alması lazım dedi 😔
enesayazmoom Neslhnnn yok doktor kilosu için birsey demedi ben kuruntu yapıyorum en azında 2800 2900 doğsun istiyorum 😒 küveze girme ihtimali varmi bilmiyorum 32.haftamda ciğer geliştiricimizi olduk umarım küveze girmez
Neslhnnn enesayazmoom inşallah canım bende senin gibi düşünüyorum en azından 2700 felan olur insalah 😔
ZelihaaK Dün randevumda 3350 bugün başka bir doktorda 3260 yarım saat sonrasında kadın doğum acilde 3400 çıktı bebeğimin kilosu net değil yani bunu belirtmek istiyorum doktora sordum az önce böyle çıktı şimdi neden böyle diye ölçüm yapan kişiyle ve cihazla alakalı bundan daha az da olabilir fazla da dedi yani çokta net bu kiloda diye şartlandırmayın kendinizi doğmadan bilinmiyor gerçekten yanılma payı oluyor ölçümlerde
enesayazmoom ZelihaaK evet kesinlikle doğru sonuçta ultrason cihazında terazi yok yani ortalama kilo söylüyorlar ilk gebeligim de 36 haftalikken 2800 dedi doktorum. 36+3 Doğuma girdim 2600 doğdu daha sonra emme kuvveti yok diye kuveze aldılar 2200 le hastaneden çıktı 10 gün yattı küvezde
Neslhnnn ZelihaaK ya aslında önemli olan ciğerlerinin gelişmesi diye biliyorum ama yinede kilo almasını istiyorum 😕
enesayazmoom Tinasu tatlı çok tüketemiyorum sadece kaşar süt vazgeçilmezlerim oldu sabahları mutlaka tost yapıyorum kendime birde bir adet yumurta hasliyorum geceleri de süt içiyorum. Gerçi sütü azaltmam gerekiyor mus doktor kalsiyum un yüksek dedi böbrek genişlemesi olmuş 🙄
ZelihaaK enesayazmoom oy kıyamam yakın tahminde bulunuyorlar işte netmiş gibi algılanmaması gerekiyor bilemezler çünkü doğduktan sonra zaten gidiyor 200 250 gramları sonra almaya başlıyorlar