Merhaba arkadaşlar, 39. Haftadayim ve burun tıkanıklığı var. Yaklaşık 2 haftadır bu problemle yaşıyorum. Sol taraf komple tıkanık …. Doğuma bu şekilde gidersem ne olur halim diye çok stres oldum. Uzandığımda hiç nefes alamıyorum. Önerileriniz var mi acaba veya bu durumda dogum yapanlar neler yaşadınız.. cevaplarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler