Ben 12 haftalıkken gittiğimde 0.9 ölçülmüştü 22.haftada detaylı ultrasona gittiğimde 5.5 ölçtüler daha doğuma 15 hafta var 6 nın üstüne çıkarsa diye korkuyorum down sendromlu olabilir ya da başka kalıtsal hastalıklar olabilirmiş ikili üçlü tarama yaptığımda düşük ihtimal çıkmıştı o zaman ama şuan korkuyorum