Ayshed bende sezer hocaya gidiyorum çok memnunum çok tatlı çok güleryüzlü lakin metro medicalpark oldu zam üstüne zam koydular yılbaşından sonra tekrar zam gelicek diyorlar ve ben ocağın 15-20 gibi doğum yapcam nasipse çok saçma bu zamdan etkilenmek itiraz ediyoruz ama hastane adı değiştiği için onlarda şuan bişe bilmiyoruz yapamıyoruz modundalar