Kbramhmt Bende Mayıs inşallah henüz cinsiyeti belli değil Mayıs ayı kız sanırım çoğunluk hep kız çin takvimi de kız çıktı bana keseden anlayanlarda hep kız dedi bakalım doktorum ne söyler merakla bekliyorum gün geçmiyor
Zekiye_27 elvinimmm cinsiyet muallakta bizim 😂 ilk erkek dediler şimdi kız dediler işimiz ayrıntılıya kaldı 16 haftalığız🥰 Mayıs başı görünüyor doğum sezeryan
Hlypl Biz 10+6 haftada fetal DNA testi yaptırmıştık o yüzden cinsiyeti çok erken öğrendik. Kız olacak allahın izniyle 😍🫶🏼