Merhabaa bende oğlumla 20. Haftamdayım balık en çok tepki verdiği yemek 🥹 çikolata falan hikaye bende ne zaman balık yesem kıpır kıpır pipilim 🥳 iştahsızlığım çoookk fazla bu sıralar, gece sırt üstü yatınca sığmıyormuş gibi gerinmeler yapıyor daha şimdiden, herkes sağlıkla kucağına alır inşallah 🙏🏻