Esraserpil @Helenn46 2 tane kaybım var biri kalbi durdu 10 haftalik kurtaj bir 6 haftalik düşük suan tekrar hamileyim ve igne kullaniyorum gelişimimiz cok güzel igneden sonra kolay kolay kayip yasanmaz onlem aldıktan sonra gerisi Allahtan
emoselos Esraserpil benim iki kaybım var bir canlı doğumum var şimdi de hamileyim toplamda 4 gebelik yaşadım iğne oluyorum doğum olana kadar belki doğumdan sonra da iğneye devam edilecek şimdilik bir sıkıntımız yok şükür günlük kullanman gerekiyor aksatmadan