Ezonunannesi16
Yaa benim sancım çok bugün ama düzenli değil. Geçen sefer kasılmam çıkmıştı, bakalım yarın ne olacak. Doktorum 39’u beklemeyiz demişti, net bir şey de söylemedi. Şekerim yüksek bu aralar, belki yarın bir sürpriz olabilir, hazırladım kendimi 😂🤭