Kızlar ben kış doğalgaz desteği için başvuru yapmıştım e devlet üzerinden bugün bulunduğum ilçenin sosyal yardımlaşma biriminden arayıp en kısa zamanda gelip dosya açtırmam gerektiğini söylediler yani başvurum kabul mu olmuş sosyal yardım almamıştım daha önce bu şekilde mi oluyor acaba