Nhl1755 normaldir canım kimisine hiç etkisi olmazken kimisi günlerce rahatsızlanabiliyor aşının yapıldığı gün duş alma bir kaç gün dikkat et soğuk alma koldan diye uyarıyoruz biz her hastayı ama dediğim gibi kişiye göre değişiyor. Arkadaşıma da yaptım yaparken hiç ağrı sızı olmadı ama bir kaç saat sonra başladığını söyledi kolu fena halde şişmişti rahatlasın diye duş aldı ama ikincisinde öyle olmadı hafif ağrısı olmuştu sadece. Bebiş hareket ettiği sürece sıkma canını, çok fazla olursa parol iç sıcak kompres yap geçer inşallah